2014. március 27., csütörtök

Túrógombóc

A csoport megalakulásának első estéjén Schuller Ildikó egy gyors,és nagyon guszta túrógombóc receptet osztott meg velünk. Azóta fentem rá a fogam,és tegnap végre sikerült elkészítenem.

Remélem Ildikó sem bánja, ha megosztom Veletek a receptjét! (ha igen,kérlek jelezd,és azonnal leveszem)

Ildikó receptje:

A kép Ildikó saját felvétele

  • 25 dkg sovány túró
  • édesítő ízlés szerint
  • vanília aroma
  • 1,5 dl kuszkus, tejben megfőzve és kihűtve.

    Miután a kuszkusz is elkészült,és teljesen kihűlt, össze kell keverni a túróval,és az édesítővel,és egy picit vanília aromával. Ezután prézliként akár kókuszba,akár mákba forgathatjuk.



Picit átdolgoztam ezt a receptet is. Persze nem azért,mert nekem ez így nem lett volna jó,hanem mert sajnos nem kaptam kuszkuszt,így mással dúsítottam.

A saját receptem:

  • 25 dkg Mizo laktózmentes túró
  • 2 teáskanál Spar free from tejföl 
  • xilit, vanília aroma
  • 2 teáskanál zabkorpa
  • citromlé
  • prézliként lenmagpehely
Minden hozzávalót összekevertem egy kis edénykében, és betettem picit lehűlni a hűtőbe. Nekem azért volt tejfölre szükségem,mert a laktózmentes túró nagyon darabos,és száraz. Így pedig sokkal krémesebb lett. Negyed óra után kis gombócokat gyúrtam belőle, és lenmagpehelybe forgattam. Egy kis gránátalmával körítve tálaltam. :)
Ez pedig az én gombócom



Azt gondolom mindkét receptet érdemes kipróbálni, hiszen egyik finomabb,mint a másik. Ildikó, mégegyszer köszönöm a receptet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése