2014. április 12., szombat

Dupla sajtos pirítós

Ma reggel végre újra sütött a nap. Nagy boldogságomban valami igazán finom reggelire vágytam,így jött a sajtos pirítós ötlete. Mivel nem tudtam eldönteni milyen sajt legyen,így rápakoltam mindet :)

Gyors,nagyon laktató,és szuper finom. Pláne,ha egy forró habos (nálunk csak habis) kávé mellé majszolod!

Hozzávalók (2 személyre)


  • 4 szelet kenyér (most a bio boltban kaptam csak tejmentes teljes kiőrlésű kenyeret 29g Ch/100g)
  • 2 darab laktózmentes Maci sajt
  • 4 szelet füstölt mozzarella 
A négy vékony szelet kenyeret megkentem a Maci sajttal,és ráteszek mindegyikre egy szelet sajtot. Felmelegítek egy olaj mentes teflon serpenyőt,és beleteszem a kenyereket. Először persze úgy,hogy a sajtos fele nézzen felfelé. Mikor megbarnul az alja,gyorsan megfordítom,és hagyom addig sülni,míg a sajtos finom illata meg nem csapja az orrom,és picit meg nem barnul a széle. Alányúlok egy lapáttal,és egy tányérra borítom. Zöldségekkel fogyasztom! :)




Remélem,ha kipróbáljátok,nálatok is akkor sikert arat,mint nálunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése