2014. október 29., szerda

Csokis barackos omlós

Nagyon vágytam tegnap délután valami édes,és mégis savanykás édességre. Aztán körbenéztem a kamrában,és ez sikerült belőle :) Keksznek indult,de sütő híján maradt egy omlós változat, csak úgy összefőzve. Szerintem kedvelni fogjátok. :) Elkészítési idő körülbelül 15 perc.

Hozzávalók

  • 2 dl Mizo laktózmentes tej
  • 1 púpozott evőkanál Cica kakaó (laktóz,és cukormentes)
  • 1 evőkanál Dr. Oetker csoki puding
  • 0,5 evőkanál kókuszzsír
  • 1 evőkanál nyírfacukor
  • 1 csepp rum
  • 7 evőkanál zabpehely
  • 1 evőkanál kókuszreszelék
  • 1 nektarin
Egy forralóba teszem a tejet,és a nyírfacukrot. Addig melegítem,míg a cukor teljesen fel nem oldódik. Beleteszem a kakaóport, és a pudingport. Habverővel szinte teljes sűrűsödésig keverem,és belecsepegtetem a rumot,és hozzáteszem az apróra őrölt zabpelyhet,és a kókuszreszeléket. Addig keverem,míg minden alapanyag össze nem áll. Hagyom kézmelegre hűlni,és belekockázom a nektarint. Egy teáskanál segítségével apró kis gombócokat formázunk,és egy kevés kókuszreszelékbe forgatjuk. A gombócokat egy hosszantartó fóliával bélelt tálba tesszük,és a tiszta ujjunkkal keksz formára nyomkodjuk. Ugyan nem lesz olyan roppanós,mintha sütőben készítetted, vagy szárítottad volna. De szerintem nagyon finom. Ideális tízórai,és uzsonna is lehet. :)


Picit csúnyácskák szegények,de nagyon finomak :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése