2014. november 16., vasárnap

"Almacsinta"

Nem is tudom igazság szerint minek indult pontosan a recept. :) Palacsintát szerettem volna készíteni,és volt sok sok almám,ami lassan a romlás szélére jutott volna,így pikk pakk összedobtam ezt a receptet. Vasárnap,és munkanap lévén lustább voltam mint szoktam,így nem bíbelődtem a darabonkénti sütéssel,csak beletettem egy szilikon pite formába,és 15 perc alatt elkészítettem.

Hát lássuk. :)

Hozzávalók
  • 3 darab nagy alma
  • 3 evőkanál teljeskirőlésű cirok liszt
  • 3 evőkanál Diabestar liszt
  • 1 evőkanál xilit
  • 2 tojás
  • 1 nagyon pici só
Az almákat jó alaposan megmostam, meghámoztam,és lereszeltem. Hozzámértem a liszteket, a xilitet és a két egész tojást. Ha szeretitek persze fahájjal, vaníliával és bármilyen más fűszerrel ízesíthetitek. Én ma kivételesen az egyszerűségre törekedtem. Jó alaposan összeforgattam az alapanyagokat,és egy szilikon pite formába öntöttem, elsimítottam a tetejét nagyjából egyenesre, és egy gerezdekre vágott almával díszítettem. :)

Forró sütőbe 200 fokon körülbelül 15 percig sütöttem. Egyszerű, gyors és roppant finom.


Jó nasizást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése