2014. november 12., szerda

Kapros harcsa cukkinivel

Tulajdonképpen ez nem is az én receptem. Vagyis csak részben. Ez egy közös Grácia ötlet. Az én drága anyukám régebben sokszor készített nekem kapros-tejfölös halacskát, és az imádott nővérkém a hétvégén cukkinit,és hagymát sütött a harcsára. Nahát kérem...Ezek alapján én is tettem hozzá egy picit,és így készült ez a fantasztikusan szaftos,és ízletes cukkinis kapros afrikai harcsa. Öveket becsatolni, felszállunk! Végállomás a világ legjobb csajos receptje! :)

Köszönöm lányok, nagyon nagyon szeretlek Titeket! <3

Hozzávalók


  • 1 nagy afrikai harcsa filé
  • 2 kisebb cukkini
  • 1 kisebb vöröshagyma
  • 2 evőkanál kókuszkrém+ 6 evőkanál forró víz (nektek lehet 1 kispohár tejföl)
  • 1 felvert tojás
  • 2 teáskanál kapor
  • 2 gerezd duci fokhagyma
  • őrölt Himalája só
  • őrölt bors
A halat is a piacon vettem Pesten. Nagyon elővigyázatosan fagyasztott víz mellett szállítottam haza,hogy biztosan friss maradjon. A halat ezután beáztatom annyi hideg vízben,hogy ellepje. Míg a halacska ázik,előkészítem a többi alapanyagot.
A cukkinit megmosom, karikára vágom,és kirakom vele egy jénai alját, és az oldalát. A vöröshagymát megpucolom,és azt is felkarikázom. A kókuszkrémet kikeverem a kaporral, a felvert tojással, sóval,borssal, a zúzott fokhagymával és a kaporral. Most,hogy már minden kész,mehet minden a kibélelt jénai edénybe. A felkarikázott hagyma felét a cukkinire teszem,és meglocsolom a kókuszkrémes öntet felével. A halat kiveszem a vízből,miután jó alaposan megmostam,és apró kis szeletekre vágom. Nem ízesítem,hiszen annyi szuper íz köntösében sül majd meg,hogy szinte felesleges lenne. :) A halakat beleteszem a cukkinis vöröshagymás szószos alapba. Nem baj,ha összenyomjuk picit a szeleteket,hiszen ez egy annyira szuper halfajta,hogy meg fogja tartani a halhús textúráját. Betakargatom a maradék hagymával,és cukkinivel. Nyakon öntöm a maradék szósszal,becsukom a jénait,és irány a sütő. 20 perc alatt puhára sütöm 200 fokon,majd egy picit leveszem a tetejét,hogy tuti megpiruljon picit. :)
Isteni finom lesz!



Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése