2014. november 1., szombat

Új irány!

Miért is új irány??

Vannak időszakok az ember életében,mikor tudja hogy valamerre tovább kell lépni,és picit maga fölé emelkedni. Mást és másként csinálni. Már a csoportban olvashattátok,hogy nem csak az ételekről írok eztán,hanem a lélek és a test helyes "táplálásáról" is. Ehhez természetesen most Nekem is váltanom kellett! Hozzáállást, célt, életmódot,és szinte mindent.


Első lépésként kell egy elhatározás,hogy mit is szeretnél elérni, mire lennél képes? Kitűztem azt a célt magam elé,hogy segítek Nektek,és mindenkinek aki olvassa a blogot/csoportot. Kellene valami amitől mindannyian jobban érezzük magunkat. Legyen ez egy sport,egy cél vagy egy finom étel. :) Személy szerint semmit sem szeretnék jobban,minthogy ezzel a bloggal szélesebb körben is megmutathassam,hogy egy kis odafigyelés mennyivel boldogabbá és egészségesebbé tehet.

És vajon mi jó nekem? És mi jó neked?

Ez a legfontosabb! Nem csak a lélek ápolása szempontjából,de a testünkről való gondoskodás során is. Így, ahogy már 2. éve idén is felkerestem egy természetgyógyász/fitoterapeutát,hogy segítsen nekem. Derítsük ki,hogy hol szorul a testem egy kis támogatásra,és hogyan tehetem ezt meg. Egy biorezonanciás mérés segítségével kiderítettünk rengeteg meglepő dolgot. Ugyan hiába ettem eddig is egészségesen,és hiába tartottam a laktózmentes diétát mindig szigorúan,sajnos ez okozott gondot. Ki gondolná ugye? Gondoskodsz magadról,és odafigyelsz az étkezés mennyiségére,és minőségére mégis problémák adódnak. Nálam sajnos a laktózmentes termékek fogyasztása pajzsmirigy,és gyomor problémákat váltott ki... Szerencsére időben mentem,így még a prevenció keretein belül orvosolhatjuk a gondot!! 
Ettől a héttől kezdve egy 2 hónapos szigorú diétán vagyok, amely nyilvánvalóan hatással lesz a receptjeimre is.Újra kutathatok,és kísérletezhetek számomra idegen dolgokkal :) Szuper kihívás lesz!
A diéta teljes TEJ, SZÓJA, és NÖVÉNYI MARGARIN,SAJT mentes. Fokozott állati zsír bevitelére lesz szükségem, hogy pótolhassam az állati tejtermékek okozta hiányt. Még nagyobb hangsúlyt kell fektetnem arra,hogy a zöldségek,és a húsok segítségével pótolhassam a kiesett nyomelemek,tápanyagok és vitaminok bevitelét. Fantasztikus segítséget kaptam ehhez,így nektek is sokkal többrétűbb táplálkozási szokást, attitűdöt mutathatok be. :)

Hát ezért az új irány... Az új szemléletmód! Azt hiszem ez az,mikor a "kényszer" valamilyen szuper feladat elé állít. Nem elkeseredni kell,hanem meglátni a kihívást, az új lehetőségek sokaságát,amik még ránk várnak. És természetesen ezt CSAK magunkért,és a jobb életminőségünkért tesszük.

De mi a helyzet a sporttal? És mi a helyzet a lélek erősítésével? Erre is megtaláltam a számomra megfelelőt. Ami természetesen nem azt jelenti,hogy Neked is ez a módszer lesz a legideálisabb,és legalkalmasabb. Próbálkozni kell,és megtalálni a saját módszerünk.
Szerencsére én elsőre rátaláltam arra a mozgásformára, ami e mellett a kemény diéta mellett is alkalmas, hiszen azért valljuk be így a szénhidrát csökkentésre nem lesz olyan drasztikusan szükségem. :) Ezért választottam a jógát. Ami nem csak megtanít a fegyelemre, a befelé figyelésre,de olyan szuper izomlázat csinál,hogy az óra után büszkén suhanok hazáig. Most jelenleg gerincjóga órákat látogatok, amely a helyes légzésre,és a test maximális megismerésére szolgál. A 90 perc elteltével mintha kicseréltek volna...Másképp gondolkozom, másképp látok helyzeteket. Egyszóval nekem szuper! A jövőben hozok Nektek még több típusú sportot,hátha valamelyikben megtaláljátok a kedvenceteket. :)



És a lélek...Lelkünk "táplálása" is nagyon fontos. Egy motiváló képpel, idézettel, könyvvel egyszóval bármivel. Vegyetek valamilyen olyan dolgot a kezetekbe, vagy hallgassatok valamilyen olyan zenét, ami mosolyra, elgondolkodásra, vagy talán tettvágyra sarkall. Mindegy mit, csak mozduljatok ki a megszokott zónátokból,lépjétek át azt a bizonyos piros vonalat,amit eddig sohasem. Higgyétek el megéri! Bízzatok az ösztöneitekben,még ha elsőre mókásnak is tűnik. Ha az esik jól, hangosítsd fel a rádiót és táncolj a szoba közepén, vagy énekelj egy dezodoros flakonba, vagy csak hallgass egy relaxációs hanganyagot. :) Csak érezd jól magad!!!!






Miután elolvassátok ezt a bejegyzést, biztosan lesztek páran,akik azt gondoljátok majd,hogy ez a csaj megbuggyant, és biztosan sokan lesztek olyanok is,akiket elgondolkodtatok arról,hogy minden mindennel összefügg. Légy boldog,egészséges, és magabiztos! Táplálkozz helyesen (a saját ízlésed,tested szempontjából), mozogj rendszeresen,és gondolkozz pozitívan! Ki tart velem?

Szívesen várom leveleiteket is! Kíváncsi lennék, Benneteket mi érdekel? Akár egy étel, akár egy mozgás, egy relaxációs gyakorlat. Vagy a személyes történetetek... Akár a FB csoportban, akár a rekabolla@gmail.com e-mail címen.

És ne felejtsétek,hogy egyetek jól,és legyetek jól!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése