2014. november 6., csütörtök

Bruschetta

Ezt az ételt akkor készítettem el először,mikor még Ausztriában éltünk. Akkor óriási időhiánnyal küzdöttünk,így mindig kellett valami villám fogás,ami csak finomabb lett az idő múlásával. Munka előtt ripsz ropsz legyártottam óriás adagban, és akkor több napig a hűtőben várta,hogy elfogyasszuk. :) Most egy kisebb adag készült,csak a szép emlékekért...

Hozzávalók
  • 3 darab érett paradicsom
  • 2 gerezd fokhagyma
  • frissen őrölt Himalája só
  • frissen őrölt bors
  • bazsalikom
  • 1 evőkanál Felix cukormentes ketchup
A paradicsomokat alaposan megmossuk,és apró kockákra szeleteljük. Természetesen a zöld csumáját kivágjuk!!! Már alapból egy jól záródó dobozba készítem ezt a finomságot,hogy ha elkészítettem,csak be kelljen tenni,és várni,hogy összeérjenek az ízek. A paradicsomokra zúzzuk a fokhagymát, a sót, borsot és a bazsalikomot. Akkor lesz igazán csodás, ha frissen tépkedett leveleket aprítasz apróra,de most én is szárítottat használtam. Jó alaposan összeforgatom a kezemmel,majd rányomom a ketchupot,és már kész is. Tető rá, hűtőbe teszem,és várok! Ma egy nagyon finom, roppanós focaccia feltétjeként tálaltam.




Gyors, egészséges és nagyon olasz! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése